Yaz için hayaller/hayatlar

Kitap

Yaz Tatili

Yaz tatili için birçoğumuzun bir sürü planı vardır. Okunacak kitaplar, gezilecek yerler, izlenecek filmler, yapılacak stajlar... Ben bu yazımı kitap okuyarak ve staj yaparak değerlendirmek  istiyordum. Fakat staj için bir yerle anlaşmama rağmen staj serüvenim başlamadan bitti. Bir rehabilitasyon merkezinde yapacaktım stajımı. Eminim ana çok da fazla şey katacaktı. Fakat olmadı işte. Bazen bazı insanlar hevesimizi kırabiliyor. Tüm zorluklara rağmen istediklerimizi yapmalıyız ve kendimize güvenimizden ödün vermemeliyiz. Özgüven konusunda biraz eksik olduğum doğru olabilir :) 

Size şu an okuduğum kitaptan bahsetmek istiyorum: "Bir Psikiyatristin Gizli Defteri". Bizim alanımızın o kadar içinden bir kitap ki okurken psikolojiye giris dersi aklımdan çıkmıyor diyebilirim. Okuduysanız bu kitapla ilgili ya da alan ile ilgili başka kitapları benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Bu kitapts anlatılan bazı rahatsızlıklar hakkında bilgi sahibi olmak ve bu konulara olan ilgim "iyi ki" dedirtiyor bana. Her anlamda... iyi ki bu bölümdeyim diyorum. Önemli olan okuduğumuz şehir değil okuduğumuz bölümdür diye herkese anlatmaya çalışıyorum. Çünkü şehirde sadece 4 senelik lisans eğitimi (ya da 2 senelik önlisans eğitimi) göreceğiz. Ama meslekte bir ömrümüz geçecek. Mesleğinde başarılı olan insanların en büyük sırrı mesleğini sevmeleridir. Ben okurken bile bu kadar keyif aldığım bir bölümde/meslekte olduğum için çok şanslıyım. Siz de kendiniz için en doğru kararları verin. Yapılacak yorumları, söylenecek sözleri göz ardı edin. Bu hayat sizin hayatınız ve doyasıya yaşayın!


Yorumlar

  1. Vallaha kuzucuk 4.senemiz ve ben sevdiğin adam olarak her daim her an yanındayım seni çok seviyorum bunu sakın unutma Astsubayın 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman yanımda olduğunu bilmek o kadar güzel ki :) çok seviyorum ...

      Sil
  2. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ilgilendiğim bir alan psikoloji okumayı severim benim alanımda çocuk gelişim benim blogumada beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ben de sizi ziyaret ederim, psikoloji ile ilgilenenleri görmek çok güzel..

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar