Kendimizi Geliştirmek İçin


Merhaba arkadaşlar. Uzun süredir yazamıyordum. Okula başlama telaşı, kitaplar, dersler, sınavlar derken.. Bu yıl çok hızlı başladı benim için. Açıkçası geçen sene çok daha rahattım. O yüzden bir afallama olmadı desem yalan olur :). İstatistik dersi alıyoruz bu dönem gerçekten çok zormuş.. sosyal bilimler için istatistik hakkında ne düşünüyorsunuz? Çalışma önerileriniz varsa lütfen söyleyin destek olalım birbirimize..
İngilizce kursuna başladım bu sene. Gerçekten hepinize ingilizcenizi geliştirmenizi tavsiye ediyorum. Özellikle bizim gibi kısıtlı imkanı olan herkes öğrenmeli. Açıklarımızı bir yerden kapatmalıyız. Hatta ben bir yabancı dil daha katmak istiyorum kendime. Bu sene ingilizceyi halledersem belki de seneye farklı bir dile başlarım :) 
Bir adli psikoloji çalışm grubu oluşturuldu. Tez ve makale taraması yapacağız hocamız ile beraber arşiv oluşturacağız. Sizlere de makale ve tez okuması yapmanızı tavsiye ediyorum. Gerçekten zor bir iş ama pratiklerle geliştirebileceğimize inanıyorum. Yüksek lisans yapmayı düşünen çok fazla kişi vardır. Bunlar bizim için çoook önemlii..
Gönül isterdi ki sempozyumlar, kitap fuarları, seminerler olsun, hepsine katılalım.. Ama zongi işte.. küçük yerde yaşayıp büyük hayalleri olanlar olarak asla pes etmemeliyiz 💪🏻 Başaracağız.. yorumlarınız ve katkılarınız benim için çok önemli, sevgiler :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar