Blog Yazılarım...

Merhaba arkadaşlar. Blog yazmaktan her ne kadar keyif alsam da, çok fazla etkileşim alamadığımda yazma isteğim kaçıyordu. Buna bir çözüm buldum daha sık yazayım derken google+ nın kapatılacağı ve blogumun da silineceği bilgisini aldım ve nasılsa silinecek diye yazmayı bıraktım. Bu konu hakkında net bir bilgisi olan var mı acaba? Eğer silinecekse başka bir platformdan mı devam etmeliyiz ne yapmalıyız? Eminim diğer blogger arkadaşlarımın bu konuda bilgisi vardır... Aydınlatırsanız çok sevinirim.

Evet bunun dışında sizlere son okuduğum kitaptan bahsedeyim: fareler ve insanlar


Çok etkilendiğim bir kitap oldu. Kitapta zeki bir adam ve akli dengesi biraz bozuk bir arkadaşın öyküsü bu. Bir hayal için bir amaç için bu ikilitarım işçiliği yapmaktadır. Hayalleri de kendilerine bir çiftlik almaktır. Bir tek dostlukları vardır ellerinde. Kendi çiftliklerini alma hayaliyle para biriktirmek için işe girdikleri bir çiftlikte başlarına gelenler anlatılıyor kitapta. Çok hoş ve öz bir anlatım vardı. Kitap kısa ama etkileyiciydi. Okumanızı tavsiye ediyorum. 


Eski yazılarımı okuduysanız eğer seramik kursuna gittiğimi ve bir saksı yaparak başladığımı yazmıştım.  O saksım tamamlandı sizlerle saksımı paylaşmak istiyorum. 



Yazamadığım günler hatta aylar için hepinizden özür diliyorum. Fakat bu blog silinme meselesine bir açıklık getirirsek ona göre ben de yolumu çizeceğim, gerekirse yeni bir blog açıp onu daha güzel ve düzenli kullanacağım. Desteklerinizi, yorumlarınızı ve katkılarınızı bekliyorum.
Teşekkürler...


Yorumlar

  1. Blogger ayarlardan, Kullanıcı Ayarlarını seçip, ora dan da kullanıcı profili olarak Bloggeri seçtim. En azından ben öyle yaptım.
    Fareler ve İnsanlar iki defa okuduğum, muhtemel ki üçüncü defa da okuyacağım bir kitap.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim dediğiniz gibi yaptım :)
      evet başucu kitabı tadında dönüp dönüp tekrar okumalık bir kitap...

      Sil
  2. Google Plus kapanıyor. Bloglar değil. Fareler ve İnsanlar etkisinden uzun zaman çıkamadığım kitap.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, evet gerçekten çok etkileyici bir arkadaşlık öyküsüydü...

      Sil
  3. Merhaba,
    Google Plus kapanıyor. Bloglarımız aynen devam ediyor. Google Plus kapanmadan öne yapılması gerekenleri yazmıştım. İsterseniz okuyabilir, gerekli ayarları yapabilirsiniz.
    https://www.sosyalmedyakafe.com/2019/02/google-plus-kapaniyor-yapilmasi-gerekenler.html
    Keyifli bloglamalar.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar